Gemeente Breda campagne

In het westen van Breda ligt een oud landgoed genaamd ‘Heilaar’ (voor de kenners). Dit landgoed biedt ruimte aan 19 bouwkavels voor het hogere segment, welke verkocht moesten worden. Onze handen jeukten om aan de slag te gaan. Een doordachte online campagne als gevolg.

Autheur Rianne Meersschaert | meer weten Meer weten over deze case

Hoogtepunten

Header Copy 13

In de eerste helft van 2016 zo snel mogelijk 19 bouwkavels verkopen in Breda. Wij houden wel van een uitdaging!

Breda is een populaire stad waar de vraag naar woningen redelijk hoog ligt. Maar geldt dat ook voor duurdere ruime bouwkavels waar je zelf je droomhuis op kunt realiseren? Dat was de vraag.. Wij gingen aan de slag met een crossmediale campagne: Google AdWords zoeknetwerk, Facebook en E-mail marketing.

84 inschrijvingen voor de 19 beschikbare bouwkavels binnen 1,5 maand

Via de verschillende kanalen hebben we bezoekers gegenereerd naar de unieke Vinkenweide projectwebsite. Bezoekers van deze website konden zich laagdrempelig aanmelden voor de nieuwsbrief, om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Vervolgens werden deze inschrijvers meervoudig achtervolgd met vervolg nieuwsbrieven om ze warm te maken voor de inschrijfperiode.

Facebook AdWords campagne E-mail marketing Kavelverkoop

Per fase een andere Facebook advertentie

Mock up 1 Copy 289
quote

“Ik spreek namens het Vinkenweide team van de gemeente Breda, maar ik ben erg tevreden met het resultaat!”

Tom Maaskant - Junior Projectmanager

Landingspagina met interactieve kaart

Mock up 1 Copy 27
Sfeer onder Copy 13
Terug naar overzicht