Tango Shoes e-mail marketing

Om de klanten van Tango meer aan het merk te binden, hebben we gebruik gemaakt van e-mail marketing. Door periodiek contactmomenten te creëren met (potentiële) klanten per e-mail, versterken we de klantrelatie. De resultaten van e-mail marketing zijn inzichtelijk gemaakt in Google Analytics.

Autheur Rianne Meersschaert | meer weten Meer weten over deze case

Hoogtepunten

Tango shoes online marketing header hellobo2

Naast het bieden van service en het verbeteren van de klantrelatie, willen we met e-mail marketing er ook voor zorgen dat klanten de webshop vaker gaan bezoeken en meer/vaker gaan kopen.

 

B2C: open-rate 18,4%, click-rate 1,7%

B2B: open-rate 31%, click-rate 1,4%

 

HelloBo blijft continue testen als het gaat om e-mail marketing. We experimenteren met bijvoorbeeld onderwerp en openingsregel om te kijken welke invloed dit heeft op open-, click- en conversie ratio’s. Zo worden we, samen met onze klanten, iedere dag een stukje slimmer.

E-mail marketing

Tango Shoes Nieuwsbrief HelloBo 1
quote

“Wij vonden de content en stijl die jullie gebruikt hebben voor de B2C mailing erg leuk!”



Christy de Benis - Office manager bij Tango Shoes

Tango shoes nieuwsbrief hellobo 2
Tango shoes online marketing hellobo footer
Terug naar overzicht

Cookie policy

HelloBo gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar hellobo.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u HelloBo toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen