Zoover Social

In samenwerking met NoBears bedachten we een Facebook campagne gericht op het behalen van likes rondom het thema "Blue Monday". Op de meest depressieve dag van het jaar boden we 1.2 miljoen mensen de kans om er lekker tussenuit te gaan met Zoover.

Hoogtepunten

Header

Likes & e-mailadressen vergaren op de meest depressieve dag van het jaar.

HelloBo zette voor Zoover een gepersonaliseerde Facebook campagne op. Met het doorlopen van verschillende stappen maakten deelnemers kans op het winnen van één van de vijf reischeques ter waarde van 500 euro. Door de campagne persoonlijk te maken en het delen van jouw unieke content te stimuleren wisten we meer mensen organisch te bereiken dan via de betaalde campagne.

Met slimme deelfunctionaliteit ruim 650.000 "gratis" weergaven

We hebben de Facebook API gebruikt om de campagne te personaliseren. We vroegen bezoekers om direct bij binnenkomst op de actiepagina in te loggen met Facebook. Door het leggen van deze koppeling konden we persoonlijke gegevens van de bezoekers ophalen en op de pagina terug laten komen. Verder genereerden we een persoonlijke actieafbeelding die massaal werd gedeeld door de deelnemers. Et voila; een sneeuwbal effect gecreëerd!

 

Facebook API Facebook advertising Instagram advertising Realtime prestatie dashboard

Gepersonaliseerde landingspagina

Mock up 1 Copy 2
quote

“Moet je nu kijken wat je kan winnen bij Zoover!!! Wat een heerlijke prijs om over te dromen op deze Blue Monday! ”

Zoover Facebook fan

Slimme deelfunctionaliteit

Mock up 1 Copy
Sfeer onder
Terug naar overzicht